مطالب آموزشی

درباره تندیس ها چه میدانید

درباره تندیس ها چه میدانید….

آن زمان که سیدریگ گیبونز سفارش ساخت تندیس از یک مرد استوار که با نگاهی ژرف و شمشیری دردست و ایستاده بر روی حلقه ای فیلم را به مجسمه ساز نامدار جورج استنلی می داد ، هیچ گاه تصور نمی کرد که روزی حاصل طرح او و ساخته دست استاد چیره دست تبدیل به بزرگترین و گرانبها ترین تندیس و نشان برای تمام دوران ها شود .

سال ها از آن زمان که او اتودهای اولیه اش را برای طراحی و ساخت تندیس فستیوال آکادمی هنرها و علوم سینمایی طراحي كرد؛ گذشته است و چیزی که حایز اهمیت است استواری وتغییر ناپذیری شکل کلی اثر است که پس از طی بیش از نیم قرن هیچ تغییری در ظاهر کلی تندیس اسکار دیده نمی شود .

صنعت و هنر ساخت تندیس برگرفته از هنرهای تجسمی و صنایع تبدیلی و پایه است که در تلفیق آن دو ، آثار بدیعی خلق می گردد ، زینت بخش و یاد بودی گرانبها از همایش های برگزار شده نزد برگزیدگان و شرکت کنندگان به یادگار می ماند. همچنین برگی از افتخارات و تلاش های شایسته انسان هایی است که در نیل به اهداف والای بشری گامی مؤثر برداشته اند .
تندیس های کوچک را تندیسک(statute) می گویند که آن هارا به عنوان یادبود به افراد مختلف اهدا می کنند. مجسمه ها و تندیس های بسیاری برای بزرگداشت وقایع سیاسی و تاریخی و ساخته شده اند و برخی برای بزرگداشت بزرگان و همایش ها و مراسم های هنری و فرهنگی ساخته می شود.

مجموعه مدارس کالا یکی از مجموعه های پر توان در زمینه تولید، ساخت ، طراحی و چاپ انواع نمونه های تندیس و لوح تقدیر و تقدیرنامه و فروش و ارسال به سراسر کشور می باشد که جایگاه برجسته ای در حوزه های علمی و فرهنگی و اجتماعی و تجارت داراست.مدارس کالا یکی ازمهم ترین خدماتی که در جهت بالا بردن فرهنگ و درخواست های بسیار و متنوع مشتریان خود داشته ارائه , تولید و فروش تندیس های زیبا و کلاسیک و ارزان قیمت است .
امروزه تندیس های زیبا و با قیمت های مناسب برای تقدیر و تشکر و سپاس برای افراد و سازمان ها طراحی و ساخت می شود. این تندیس ها می توانند از جنس های پلکسی گلاس ،چوبی و طرح فلز باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *